jefenvirginie.reismee.nl

Kanchanaburi

Hello,

vandaag alleen mor een tekstje van mij (jef) want het gaat momenteel iets minder goed met Virginie.. Gisteren waren we in Chinatown in Bangkok gaan rondhossen en daar wast echt een verstikkende atmosfeer. Winkels, Winkels, duizenden wandelaars en dan nog eens brommers daartussen en dat alles bij temperaturen boven 30 graden..
Mor dus, alles ging goed tot Virginie zich savonds ineens mottig voelde.. Ze is dan gistere een paar keer naart wc moeten spurten en uiteindelijk is ze om 21u gaan slapen. Ik ben dan nog ff op internet geweest en toen ik terugwas lag ze te gloeien in bed. Vandaag moesten we naar ons volgende bestemming en dus hebben we mor gekozen om dit mee den taxi te doen zoda Virginie nog wa kon slapen in den auto en dat em kon stoppen as het nodig was.. Want as ze zo de stampvolle bus in moest ze zich zo slecht voelde, da had nie goe gekomen.
Mor nu zijn we in Kanchanaburi aangekomen en is ze antibiotica aant innemen en aant bijslapen dus ik hoop da ze morgen al heel wa beter is. En anders passen we onze planning wa aan en doen we het hier kalm aan tot ze er door is!

Tot zover de miserie, kzal nu nog ff zeggen wat er nog gebeurd is. Gisteren dus bijna ganse dag in het hectische chinatown gezeten en nog een paar overstroomde wijken gezien, mor al bij al valt dit heel goed mee (het wordt naart schijnt nogal overdreven in de media).

En dan vandaag opt gemakske uitgecheckt en dan taxi naar Kanchanaburi. We zitten hier in ne kei relaxe guesthouse in een paalwoning op de river Kwai (vanuit de film), en dit voor 15 euro per nacht voor 2 :)

Morgen gaan we wrs hier eens rondtoeren mee de brommer, mor we zullen zien hoe virginie daartegen is.

Trouwens, we krijgen weinig berichtjes uit het thuisland dus u zeker niet inhouden:)

Greetz,
Jef (solo)

christel

allee, hopelijk is ze vlug genezen en kunne, jullie nog genieten van jullie reis (en zingt dan moar eens van Charel, ik hem a gat gezien, want das da lieke van in diene film he
allee nog veul plezier

Kristof

How jom nice, de river kwai.. dao is superhard gevochten geweest vroeger, ziede dao nog restanten van??
en veel beterschap e ;-)

manneke p

hey alle, manneke, wat zeidde gei annu doen?

saar

Mor alleeeei Sergio! Khad net gedacht da ge op reis ni ziek ging worden, een beetje te hectisch dan mss allemaal? Very jammer ma ge zult er hopelijk wel snel bovenop zijn. Kan me ni veel rotter dingen voorstellen dan serieus ziek worden op reis en dan nog in zo'n land. De Jaf zal u ook wel goe verzorgen ;)

In alle geval geniet er nog muchos van want hier is het doodsaai en van de moetes :p En triestig donker weer én én én...

Veel reageren doe ik ni omdak ni wist da gelle hier zo actief mee zou bezig zijn, want reizen is voor mij reizen zonder pc, maar blijkbaar wel dus :) I'll do my best!

Groets Vierge en Jaf

Tot binnenkort

kenny

oei das minder, ik hoop da ze rap beter wordt! ff op de positiven komen, en dan er trug tegenaan e! ik hem nei ok twee weken verlof, mo welle zoeke het ni zo exotisch te doen gelijk gelle, hoogstens is nen uitstap naar de Residentie. ;)
take care!

Kris

Als ge tijd hebt, checkt zeker even het restaurantje "Spicy" ;-) Zelden beter gegeten dan daar!

De Vies

Did you found Boeddha yet? =)

En Vierge, ORS mee? Houdt uitdroging tegen, wa ge misschien wel kunt gebruik ginder! Get well soon en enjoy eh manne!
x