jefenvirginie.reismee.nl

Kanchanaburi - the sequel

Hoi,

Nu zijn we eindelijk terug met twee om te typen. Met Virginie ging het de eerste dag van kwaad naar erger en dus hebben we eergisteren besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Dokters zoals ons zijn hier niet, dus als je medische hulp wil, kom je bijna automatisch terecht in het ziekenhuis.

Een deftig ziekenhuis was het, na een kwartier lag Virginie al op de kamer en had ze 3 verpleegsters om voor haar te zorgen. Elke dag wordt de kamer 3 keer gepoetst en wordt er 4 keer bloeddruk, hartslag en koorts gemeten. We hoopten na 1 nachtje te mogen vertrekken, maar de dokter zei dat ze zeker nog een extra nacht moest blijven. Weer een dikke tegenslag voor de reisplannen.

Na de tweede nacht was het duideljk voor de dokters en verpleegsters (en ook voor ons) dat ze klaar was om verder te reizen. Wel jammer dat we nu weinig van Kanchanaburi gezien hebben want dadelijk vertrekken we naar een volgende plek. We hebben een rafthouse gehuurd in Sai Yok national park. Het moet blijkbaar heel vet zijn en er staat een cool filmpje van online. Jef zal de link erop zetten, maar voor Virginie moet het blijkbaar nog een verrassing blijven (vals he!)

Geniet ervan!

Nu zal je waarschijnlijk tot zaterdag niks meer van ons kunnen horen aangezien er weinig kans is op computers waar we nu naartoe gaan.

Gezonde groetjes!

Jef en Virginie

Kristof

Alle kzen opgelucht da gelle terug mee 2 op pad zijt!! veel plezier, kben er jaloers op!!

je metekindje

Hey Virginie (en Jef uiteraard:)),
Amai seg, super verhalen en avonturen. Jammer dat je ff buiten strijd was, ben blij dat het nu terug in orde is. Blijven genieten!! Trouwens hoe meer je hier op deze blog plaatst, hoe jaloerser ik word :)
Dorien

Elhasbia

Gelukkig gaat het beter met Virginie :). Geniet nog van jullie vakantie en ik vind jullie verhalen en foto's super.

Groetjes

kenny

allé mannekes, hopelek ist nei gedaan mee den tegenslag, en kunde is beginne genieten e! groetjes!

Anke

vergeet het ziek zijn, de computer, vergeet ons (voor eventjes toch) en geniet van jullie vakantie !!!

dikke knuffel !

Emily & co

Wenst Virginie beterschap en nog veel plezier ginder ;)

groetjes Emily, Michiel, Christine en Paul

christel

en nu genieten en nie meer ziek worden he

Nele

Oef, een opluchting dat het terug beter gaat met "ons Virginie"! Nu weer volop genieten he. Dat raft house ziet er super uit. Als jullie terug komen, zullen jullie véél extra bagage bij hebben: een heleboel unieke ervaringen en prachtige herinneringen!
Groetjes uit Geel!