jefenvirginie.reismee.nl

Aangekomen!

Hallo allemaal,

Al een klein berichtje om het thuisfront gerust te stellen: we zijn veilig en wel aangekomen in Chiang Rai. We hadden het ergste verwacht van onze reis omdat we meer dan 24u in totaal onderweg zouden zijn voor we op onze bestemming zouden aankomen, maar dat is eigenlijk allemaal dik meegevallen.

De vluchten waren allemaal heel rustig en de tijd ging snel voorbij. Een dikke meevaller was het feit dat we van Cairo naar Bangkok dit jaar toch een moderner vliegtuig hadden met eigen schermpjes om films, series en spelletjes te kiezen. We hebben dan ook voor en tijdens het eten een film gekozen, daarna elk een half slaappilletje genomen en de vlucht was zo voorbij!

Toen we met vertraging in Chiang Rai aankwamen, bleek dat er een feest te doen was. Allemaal vuurwerk werd afgeschoten en lampions de lucht in gestuurd. Mooi om te zien vanuit de vlieger. Het was alleen iets te ver weg om het van dichtbij te bekijken.

De guesthouse ligt spijtig genoeg wel recht tegenover een bouwwerf dus we hebben de verbouwingen spijtig genoeg toch niet volledig achtergelaten.

Jef is nu bezig met de planning voor de komende 2 weken op te maken want eigenlijk was dat nog niet definitief thuis gebeurd. En wie Jef kent, kan zich inbeelden dat het aan hem vreet om geen echte planning te hebben ;-)

Ohja, nog even meegeven dat het hier echt zalig weer is. Overdag lekker warm en zonnig en 's avonds wat frisser zodat je goed kan slapen. Ideaal!

Tot een volgend berichtje!

Jef & Virginie

papa

zal ik de kruiwagen en de schop achterna sturen

Virginie

Neenee, doehetzelf-winkels zijn hier genoeg ;-)
goed aan het herstellen daar?

kenny

dan kunde mss wa tips opvangen bij de lokale bouwvakkers! ;) alleh, goe da ge goe zijt aangekomen, geniet er nu mo van!

papa

herstel verloopt prima met de goei zorgen vav ons ma

christel en dis

allee, amuseert u en geniet ervan

waar zit ge

papa

ha da ziet er precies al lekker uit .hier alles in orde ,de zwarte is nog nie buiten geweest ,en volgens het boekje zo gaat da hier nie ,revalidatie verloopt prima grts

Saar

Geweldig! En is die planning al in orde? Ik zit tusse de verhuisdozen, ok geweldig plezaaant wel :) Doe da wa goe daar en ik probeer zoveel mogelijk te volgen, want ik ga ni elke dag internet hebben ;)

Jef

jaja, na veel te lezen en dagen te tellen hebben we nu toch een planning opgesteld. Morgen steken we de grens naar Laos over en gaan we naar Luang Nam Tha. Hier gaan we trekken en hopelijk ook kajaken in het regenwoud. Daarna zakken we af naar Udomxai en Nong Khai om dan met de boot naar Luang Prabang te gaan. Hierna zitten onze eerste 2 weken er waarschijnlijk al op en zullen we terug naar Thailand verhuizen..

liliane,ina,kyra

Hallo,jullie hebben je al goed ingeburgerd zo aan de foto's te zien.
Waar zitten jullie nu ?
Al in laos?
Groetjes en tot de volgende

papa

jef doet precies niks anders dan eten

haha

Virginie

Waarom denkte da we naar hier komen? ;)
We zijn just aangekomen in Luang namtha in Laos, leuke trip gehad! Nu eerst eten want da's al 8u en een misselijkmakende trip geleden , verhalen volgen later!

papa

het weer vandaag fris en zonnig ,zie ma da ge uwe buik onder controle houd,en da de jef nie in da water springt grts

paul

Amai da is daar wel de moeite zenne , gatverdikkie
welle komen ook naar daar ;=)
amuseert elle nog !!
groeten uit grijze belgie